لوازم يدكي خودرو لوازم يدكي خودرو .

لوازم يدكي خودرو

مكانيكي مسعود

گيربكس يكي از اجزاي اصلي خودرو است كه وظيفه تغيير نيروي موتور به نيروي حركتي ماشين را برعهده دارد. از طريق گيربكس، نيروي عمودي موتور به نيروي افقي كنترل شده تبديل مي‌شود تا خودرو بتواند با سرعت و كارايي مناسب حركت كند.

اما برخي از خودروها به دليل ويژگي‌هاي خود، نياز به گيربكس مكمل دارند. اين گيربكس‌ها، به عنوان تكميل كننده گيربكس اصلي، كمك مي‌كنند تا خودرو بتواند بهتر و با كارايي بالاتر حركت كند. به عنوان مثال، در خودروهاي رانندگي خاصي كه نيروي زيادي در آن‌ها مصرف مي‌شود، نياز به گيربكس مكمل براي كمك به افزايش كارايي دارند.

به طور كلي،  مكمل  گيربكس خودرو تاپيك كالا ، به عنوان يك وسيله تكميل كننده‌ي گيربكس اصلي، بهبود عملكرد و كارايي خودرو را افزايش مي‌دهد. با استفاده از گيربكس مكمل، خودرو قابليت حركت در شرايط سخت‌تر را دارد و همچنين بهبود كيفيت رانندگي را نيز فراهم مي‌كند.
 
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۰:۰۴ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه متين

فيلتر هوا خودرو يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي موتور خودرو است كه به منظور جلوگيري از ورود ذرات ناخواسته به داخل موتور، به كار گرفته مي‌شود. اين فيلتر در واقع مانند يك تصفيه‌كننده هواي موتور عمل مي‌كند و سطح تماس آن با هوا بالا بوده و بسته به نوع خودرو و نوع موتور، ميتواند مشخص شود كه اين فيلتر چه قدر قابليت حفاظت از موتور را دارا مي‌باشد.

با توجه به اينكه فيلتر هوا خودرو پس از مدتي به دليل انسداد خاصيت تصفيه كنندگي خود را از دست ميدهد، بنابراين پيشنهاد مي‌شود هر ۶ ماه يا حداكثر هر ۱۲ هزار كيلومتر يكبار آن را تعويض كنيد. البته در صورت استفاده از فيلتر هواي قابل شستشو نيازي به تعويض آن نيست و مي‌توان آن را شستشو داد. در كل، استفاده از فيلتر هوا خودرو به منظور حفاظت از موتور خودرو و افزايش عمر و عملكرد آن بسيار حائز اهميت است.براي خريد فيلتر هوا اينجا كليك نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۳:۰۵ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه سعيدي

سرب چسبي پارس، يكي از محصولاتي است كه براي چسباندن قطعات فلزي و غيرفلزي در دستگاه‌هاي مختلف از جمله خودروها، استفاده مي‌شود. اين چسب حاوي سرب است و با آميزش قسمت‌هاي A و B آن به‌صورت تركيب شيميايي به وجود مي‌آيد. يكي از مزيت‌هاي اين چسب، قابليت چسبيدن به سطوح رطوبتي است كه در كاربردهاي مختلف مي‌تواند مفيد باشد.

استفاده از سرب چسبي پارس به‌عنوان يك روش حل مشكلات چسب‌زدگي و درزهاي ناشي از استفاده طولاني‌مدت قطعات مختلف خودرو، پيشنهاد مي‌شود. همچنين اين چسب قابل استفاده در تعميرات خودرو، اصلاح تخريب‌هاي سطوح فلزي، چسباندن قطعات پلاستيكي و ... است. با اين حال، به دليل شامل سرب بودن، در صورت مشاهده هرگونه علايم آسيب‌هاي جانبي ناشي از استفاده اين محصول، بايد به‌سرعت تركيب را از بين برد و به محل مناسب جهت دفع آن اعلام كنيد.

لازم به ذكر است كه استفاده از سرب چسبي پارس بايد با رعايت دقيق دستورالعمل‌هاي توليد كننده و نيز قوانين و مقررات بهداشتي و ايمني صورت گيرد. همچنين براي استفاده در كاربردهاي خودرويي، بايد مطمئن شويد كه مطابق با استانداردهاي لازم و مجوزهاي قانوني قرار گرفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۰:۴۰ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه سعادت

پكيج تعويض روغن در خودروها به منظور تعويض روغن موتور، فيلتر روغن و برخي قطعات ديگر استفاده مي‌شود. تعويض روغن به صورت منظم و در بازه‌هاي زماني مشخص انجام مي‌شود كه باعث حفظ عملكرد بهتر موتور و افزايش عمر مفيد آن مي‌شود.

بسته به نوع خودرو و شرايط سخت و يا عادي رانندگي، زمان تعويض روغن موتور متفاوت است. پكيج تعويض روغن شامل روغن موتور، فيلتر روغن و برخي قطعات ديگر مثل گوشتي و كارتريج هستند. البته بسته به نوع خودرو و سازنده، تركيبي از اين قطعات ممكن است متفاوت باشد.

تعويض روغن به دليل لزوم حفظ و نگهداري موتور در وضعيت بهينه، بسيار حائز اهميت است. با استفاده از پكيج تعويض روغن، صرفه‌ جويي در زمان و هزينه‌هاي ناشي از تعويض قطعات مختلف موتور و به حفظ عملكرد بهتر آن كمك مي‌شود. به طور كلي، پكيج تعويض روغن به عنوان يكي از وسايل مهم براي حفظ و نگهداري خودروها شناخته مي‌شود.براي خريد پكيج تعويض روغن اين قسمت كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۴:۳۳ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه لوازم يدكي جعفري

شمع نور يا همان شمع روشنايي خودرو، قطعه‌اي است كه براي روشن كردن فضاي داخل و خارج از خودرو به كار مي‌رود. شمع نور در حقيقت يك لامپ الكتريكي ساده است كه با تغيير جريان الكتريكي، نور را توليد مي‌كند. اين شمع‌ها معمولاً در صورتي كه نور آن‌ها كم شده يا خاموش شده باشد، به راحتي تعويض مي‌شوند.

استفاده از شمع نور در خودرو بسيار مهم است، زيرا اين شمع‌ها مسئول روشنايي در شب و در شرايط نامطلوب آب و هوايي مانند باران و گرد و غبار هستند. همچنين، در نورپردازي خودرو نيز شمع نور بسيار مهم است و باعث افزايش ديد در شرايط كم نور مي‌شود. براي حفظ عمر شمع نور، نبايد آن‌ها را در برابر خراشيدگي يا ضربه قرار داد و بهتر است قبل از سفر در شرايط نامطلوب، عملكرد آن‌ها را بررسي كرده و در صورت لزوم تعويض كرد.

بنابراين، شمع نور يكي از قطعات مهم خودرو است كه براي روشن كردن فضاي داخل و خارج از خودرو و همچنين براي ايجاد ديد در شرايط نامطلوب، حائز اهميت است. لذا، براي حفظ عمر و عملكرد بهينه شمع نور خودرو، توصيه مي‌شود كه به صورت دوره‌اي و يا در صورت نياز تعويض شوند.براي خريد شمع نور اين قسمت كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۸:۵۲ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه احمد

چسب پنچري يكي از محصولات مهم در تعمير لاستيك هاي خودرو است. اين چسب‌ها براي تعمير لاستيك‌هاي خودرويي كه به دليل نوك تيز شيشه، تيغه فلزي و يا ساير اشياء نوك تيز، دچار پنچر شده‌اند مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين چسب‌ها عموماً حاوي تركيباتي همچون الاستومرها، رزين‌ها، تركيبات آميني، مونومرها و پليمرها هستند كه مي‌توانند به سرعت در مناطق پنجره به دليل سرعت جذب بالا، خطر پنچر را كاهش دهند.

برخي چسب هاي پنچري حاوي نانوذرات فلزي نظير نقره و طلا هستند كه باعث مي‌شوند عملكرد چسب بهبود پيدا كند، در عين حال كه چسب‌هاي پنجره ديگر حاوي نانوذرات سيليكا هستند كه بهبود قابل توجهي در مقاومت چسب ايجاد مي‌كنند. بعضي از چسب‌هاي پنجره قابليت استفاده براي تعمير لاستيك‌هاي دائمي و تعمير لاستيك‌هاي اورجينال را نيز دارند. با استفاده از اين محصولات، مي‌توان لاستيك هاي خودرو را در شرايط نامساعد و بدون نياز به تعويض آنها تعمير كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۳:۳۴ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه محسن

هدلايت خودرو يكي از مهم‌ترين سيستم‌هاي حفاظتي و رانندگي در هر خودرويي است. اين سيستم با استفاده از چراغ‌هاي قوي LED، نوري را در جهتي خاص پرتاب مي‌كند كه به راننده كمك مي‌كند تا در شب و زمان‌هاي كم نوري به دقت بيشتري رانندگي كند و به خطرات حادثه‌ساز خودرويي از جمله برخورد با ساير خودروها يا موانع جلويي بپيچد.

از ديگر وظايف هدلايت خودرو، هشدار دادن به راننده در صورت كاهش فشار هوا در لاستيك‌ها و عملكرد نامناسب سيستم ترمز خودرو است. به اين ترتيب، هدلايت خودرو نه تنها به راننده كمك مي‌كند تا بهتر و با اطمينان بيشتري رانندگي كند، بلكه به نحوي قابل توجهي ايمني خودرو را افزايش مي‌دهد.

اما برخلاف نكته‌اي كه بسياري از رانندگان فكر مي‌كنند، هدلايت خودرو تنها يك پوشش ساده از نور در جلوي خودرو نيست. در واقع، تكنولوژي‌هاي پيشرفته‌اي در زمينه هدلايت خودرو مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه به شدت در كاهش خطرات حوادث جاده‌اي مؤثر هستند.براي خريد هدلايت خودر به سايت topickala.ir مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۲:۱۶ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه احسان

افشانه داشبورد يك ابزار مديريت داده است كه به شما كمك مي كند تا داده هاي خود را بصري سازي كنيد و درك بهتري از آنها پيدا كنيد. با استفاده از افشانه داشبورد، مي توانيد به راحتي داده هاي خود را مرتب كرده و نمودارها و جداولي را به نمايش بگذاريد كه به شما كمك مي كنند تا الگوها و روند هاي جالبي را در داده هاي خود پيدا كنيد.

در افشانه داشبورد، مي توانيد با استفاده از ابزارهاي مختلفي، مانند نمودارهاي ميله اي، توده اي، دايره اي و ... داده هاي خود را به صورت بصري نشان دهيد. همچنين، مي توانيد با استفاده از فيلترها و گروه بندي ها، به راحتي به سوالات خود درباره داده هاي خود پاسخ دهيد و درك بهتري از آنها پيدا كنيد.

افشانه داشبورد در بسياري از سازمان ها و شركت ها مورد استفاده قرار مي گيرد تا به مديران و كاربران، نمايشي بصري و جذاب از داده هاي شركت شان ارائه دهد.براي خريد افشانه داشبورد اين قسمت كليك كنيد.
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۹:۲۶ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)