لوازم يدكي خودرو لوازم يدكي خودرو .

لوازم يدكي خودرو

مكانيكي خودرو جعفري

انژكتور شور ادينول (E85) يك نوع از سوخت هاي زيست توده است كه با استفاده از الكل اتانول و بنزين تركيب شده است. مكمل انژكتور شور ادينول براي خودرو به منظور افزايش عملكرد و كاهش مصرف سوخت مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين انژكتور، با تنظيم دقيق تزريق سوخت به موتور، بهبود عملكرد خودرو را فراهم مي‌كند.

استفاده از انژكتور شور ادينول در خودروهايي كه طراحي شده‌اند تا با استفاده از سوخت‌هاي غيرقابل اشتعال مانند بنزين عمل كنند، تغييرات قابل توجهي در عملكرد خودرو ايجاد مي‌كند. اين انژكتور با افزايش مقدار اتانول در مخلوط سوخت، ميزان octane rating سوخت را افزايش مي‌دهد. اين همانطور كه مي‌دانيد، افزايش مقدار octane rating سبب كاهش شدت آتش‌سوزي در سوخت و همچنين افزايش عملكرد موتور خودرو مي‌شود.براي خريد انژكتور شور ادينول به سايت https://www.topickala.ir/ مراجعه نماييد.

استفاده از انژكتور شور ادينول در خودروها باعث كاهش مصرف سوخت و دي اكسيد كربن (CO2) مي‌شود. سوخت E85 به ميزان بيشتري اتانول را در مقايسه با بنزين حاوي اسيدهاي آلي است كه منجر به احتراق كامل سوخت و توليد CO2 و آب مي‌شود. بنابراين، با استفاده از اين نوع سوخت، توليد گازهاي گلخانه‌اي كاهش مي‌يابد و احتمال آلودگي هوا كاهش مي‌يابد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۱:۳۱ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

محمد رضايي

اسپري باران گريز گت سان يكي از محصولات شيميايي است كه به منظور حفاظت از پوشش خودرو در برابر آب و رطوبت توليد مي‌شود. اين محصول با روش اسپري كردن بر روي سطح خودرو اعمال مي‌شود و به دليل داشتن خواص آب‌گريز، مانع ورود آب و رطوبت به داخل خودرو و همچنين كاهش خطر خوردگي و زنگ زدگي قطعات از جمله صداگيرها و درب‌ها مي‌شود.

اسپري باران گريز گت سان با تشكيل لايه‌اي از جنس پليمر بر روي سطح خودرو، از رطوبت و آب موجود در هوا جلوگيري مي‌كند. اين لايه پليمري باعث سهولت در پاك‌كردن خودرو نيز مي‌شود و مانع از چسبيدن ذرات آلودگي به سطح خودرو مي‌شود. همچنين اين محصول به دليل داشتن خواص ضد يخ، در زمستان و در مناطق سردسيري مي‌تواند به حفاظت از پوشش خودرو در برابر يخ زدگي كمك كند.

استفاده از اسپري باران گريز گت سان تاپيك كالا نه تنها به حفظ زيبايي و شكوه پوشش خودرو كمك مي‌كند، بلكه باعث افزايش عمر و كيفيت پوشش و همچنين كاهش هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات خودرو مي‌شود. همچنين استفاده از اين محصول براي رانندگاني كه در مناطق با بارش باران فراوان و رطوبت بالا زندگي مي‌كنند، بسيار اساسي است و بهتر است همواره در جعبه ابزار خودرو اين محصول را داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۴:۳۸ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

مكانيكي رضايي

برس لكه بر رينگ چرخ، يكي از ابزارهاي مهم و ضروري در تعويض لاستيك خودرو است. هدف اصلي اين برس، پاك كردن لكه‌هاي سربازي و زنگ‌هاي سطح رينگ چرخ و دوشاخه‌هاي خودرو است. به منظور انتخاب بهترين برس لكه بر رينگ چرخ، بايد به برخي از خصوصيات آن توجه شود.

اولين خصوصيت برس لكه بر رينگ چرخ، جنس برس است. برس لكه بر رينگ چرخ بايد از جنس مرغوب و با كيفيتي تهيه شده باشد كه قادر به پاك كردن لكه هاي سطح رينگ چرخ باشد. از جنس‌هاي مختلفي براي ساخت برس لكه بر رينگ چرخ استفاده مي‌شود كه در اين بين، برس‌هاي نايلوني و فلزي بيشترين رايجي را دارند.

ديگر خصوصيت برس لكه بر رينگ چرخ، طول و قطر آن است. ابعاد برس بايد به نحوي باشد كه به صورت دقيق بتواند به سطح رينگ چرخ دسترسي داشته باشد و لكه هاي سطح رينگ را به خوبي پاك كند. براي هر نوع خودرويي، بايد نوع مناسبي از برس لكه بر رينگ چرخ را انتخاب كرد تا مطمئن باشيد كه عملكرد بهينه‌اي در هر نوع شرايطي دارد.

آخرين خصوصيت برس لكه بر رينگ چرخ، قابليت استفاده‌ي سهولت‌بخشي آن براي كاربر است. برس لكه بر رينگ چرخ بايد داراي طراحي و وزني مناسب براي حمل آسان و استفاده راحت باشد. به عنوان مثال، برس لكه بر رينگ چرخ بايد داراي دسته‌ي مناسب براي نگهداري و استفاده باشد كه مي‌تواند راحتي كاربر را بيشتر كند. به طور كلي، در انتخاب برس لكه بر رينگ چرخ بايد به جنس، اندازه و سهولت استفاده آن توجه كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۳۷:۲۶ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه سينا

روغن موتور يكي از مهمترين عوامل در عملكرد صحيح و بي نقص خودرو است. اين روغن به منظور حفظ كارايي و طول عمر موتور خودرو و همچنين كاهش سايش و ساير آسيب‌هاي مربوط به فرآيند احتراق از طريق سيلندر‌هاي موتور استفاده مي‌شود.

روغن موتور شامل عواملي همچون ويسكوزيته، ايندكس لحظه اشتعال، پايداري حرارتي و... است. ويسكوزيته باعث حفظ فشار و پايداري روانكاري روغن مي‌شود، در حالي كه ايندكس لحظه اشتعال بر روي قابليت اشتعال و پايداري روغن تأثير مي‌گذارد. پايداري حرارتي هم بر روي مقاومت روغن در برابر شرايط حرارتي و تحمل دماي بالا تأثير دارد.

روغن موتور بايد به درستي انتخاب شود تا بتواند نيازهاي موتور را به خوبي رفع كند. هر خودرو داراي نوع و مدل روغن مورد نياز خود است و براي حفظ عملكرد صحيح، مي‌بايستي در بازه زماني مناسب، روغن موتور تعويض گردد.براي خريد روغن موتور خودرو به سايت تاپيك كالا مراجعه نماييد.
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۷:۱۶ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

فروشگاه سپاسي

لامپ H7 از نوع لامپ هاي هالوژني است كه براي روشنايي فرمان، چراغ جلو و چراغ شب عموما در خودروهاي سواري استفاده مي شود. اين لامپ از دو قسمت تشكيل شده است: بخش زيرين كه محفظه لامپ است و بخش بالايي كه شامل فيلامنت (سيمي است كه باعث توليد نور مي شود)، لوله شيشه اي و اتصالات الكتريكي است.براي خريد لامپ h7به سايت https://www.topickala.ir/ مراجعه نماييد.

لامپ H7 داراي ولتاژ كاري 12 ولت و توان 55 وات است. اين لامپ در مقايسه با لامپ هاي ديگر، ميزان نوردهي بهتري دارد و طول عمر بيشتري دارد. همچنين، قابليت تغيير آسان آن از جمله مزاياي اين لامپ است كه در صورت خرابي، مي توان به راحتي آن را با لامپ جديدي جايگزين كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۰:۱۳ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)

مكانيكي احمدي

در روش دستي شستشوي رينگ ها ، بايد به جنس آن ها توجه نمود. براي شستشوي رينگ، ابتدا لازم است چرخ ها آبكشي و سپس با يك اسفنج تميز شوند. كشيدن اسفنج بر روي سطح رينگ ، موجب حذف گرد و خاك و جلوگيري از ايجاد خط و خش در حين شستشو با ماده شوينده مي گردد. در مرحله بعد بايد از مواد شوينده غير اسيدي مناسب اين كار استفاده نمود. ماده شوينده Felgen ، محصول بسيار مناسبي براي رفع آلودگي هاي رينگ خودرو مي باشد. اين ماده شوينده بصورت اسپري در دسترس بوده و با پاشش آن به سطح رينگ، گل و لاي و آلودگي هاي چسبيده از بين مي روند. عدم آسيب رساندن به سطح رينگ آلياژي و تميز و براق نمودن رينگ از مزاياي اين ماده شوينده هستند.

 

جلادهي لاستيك
همانطور كه در ابتداي مقاله ذكر شد، لاستيك در اثر تماس با سطح جاده ها، دچار آلودگي مي شوند. اسپري جلا دهنده Brill gomma plus ، يك مايع شوينده مناسب براي انواع تاير است كه آلودگي هاي چسبيده به لاستيك را از بين مي برد. اين ماده جلا دهنده، بعنوان واكس لاستيك عمل كرده و موجب محافظت از آن مي گردد. در نتيجه لاستيك ها در بازه هاي زماني طولاني تري آلوده مي شوند. اين ماده جلادهنده ، هيچ ماده خورنده، هيدروكربني و افزودني هاي مضري براي لاستيك ندارد.براي تهيه رينگ شو كليك نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۷:۰۱ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)