لوازم یدکی خودرو لوازم یدکی خودرو .

لوازم یدکی خودرو

مکانیکی خودرو جعفری

انژکتور شور ادینول (E85) یک نوع از سوخت های زیست توده است که با استفاده از الکل اتانول و بنزین ترکیب شده است. مکمل انژکتور شور ادینول برای خودرو به منظور افزایش عملکرد و کاهش مصرف سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این انژکتور، با تنظیم دقیق تزریق سوخت به موتور، بهبود عملکرد خودرو را فراهم می‌کند.

استفاده از انژکتور شور ادینول در خودروهایی که طراحی شده‌اند تا با استفاده از سوخت‌های غیرقابل اشتعال مانند بنزین عمل کنند، تغییرات قابل توجهی در عملکرد خودرو ایجاد می‌کند. این انژکتور با افزایش مقدار اتانول در مخلوط سوخت، میزان octane rating سوخت را افزایش می‌دهد. این همانطور که می‌دانید، افزایش مقدار octane rating سبب کاهش شدت آتش‌سوزی در سوخت و همچنین افزایش عملکرد موتور خودرو می‌شود.برای خرید انژکتور شور ادینول به سایت https://www.topickala.ir/ مراجعه نمایید.

استفاده از انژکتور شور ادینول در خودروها باعث کاهش مصرف سوخت و دی اکسید کربن (CO2) می‌شود. سوخت E85 به میزان بیشتری اتانول را در مقایسه با بنزین حاوی اسیدهای آلی است که منجر به احتراق کامل سوخت و تولید CO2 و آب می‌شود. بنابراین، با استفاده از این نوع سوخت، تولید گازهای گلخانه‌ای کاهش می‌یابد و احتمال آلودگی هوا کاهش می‌یابد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۱:۳۱ توسط:afshar موضوع: نظرات (0)